Aplikacija e-DOM

e-DOM je aplikacija za vođenje evidencije o korisnicima domova za starije i nemoćne osobe, a primjenjiva je i u drugim ustanovama kojima je osnovna djelatnost briga o različitim kategorijama štićenika.

Cilj aplikacije je omogućiti sistematizaciju procesa i dokumenata vezanih za poslove evidencije korisnika doma. Naime, Svakodnevnim korištenjem aplikacije korisniku je omogućeno da sve dokumente i izvješća koji su nužni, izrađuje i pohranjuje na jedno zajedničko mjesto i tako znatno štedi vrijeme pri obavljanju poslova.

Aplikacija e-DOM je namijenjena:

  • Administrativnom osoblju
  • Socijalnim radnicima
  • Zdravstvenim radnicima
  • Ravnateljima ili upraviteljima (u smislu izvješća i analitike)

Evidencije koje se vode kroz aplikaciju e-DOM su:

  • Osobna evidencija korisnika doma
  • Socijalna evidencija korisnika doma
  • Zdravstvena evidencija korisnika doma
  • Radna terapija korisnika doma
  • Liste čekanja

Prednosti korištenja aplikacije e-DOM

  • Aplikacija kreirana po mjeri korisnika
  • Jednostavnost upotrebe
  • Intuitivno sučelje i minimalna edukacija
  • Uštede  u vremenu i  smanjena papirologija
  • Olakšan rad osoblja ustanove
  • Povećanje učinkovitosti rada
  • Cjenovna konkurentnost
  • Višegodišnje iskustvo podrške i održavanja
Saznajte više o aplikaciji e-DOM

Ukoliko želite testirati aplikaciju, slobodno nam se obratite kako bismo Vam omogućili rad u  demo verziji aplikacije.